Λαμία: Ορκίστηκαν οι πρώτες γυναίκες στο Ελληνικό Στρατό - Η ορκωμοσία της 2026 Β' ΕΣΣΟ στο ΚΕΥΠ [ΦΩΤΟ]
Μία ιστορική στιγμή για τον Ελληνικό Στρατό στην πόλη της Λαμίας
Με στρατιωτικό πρωτόκολλο όπως κάθε φορά, πραγματοποιήθηκε η ορκωμοσία των πρώτων γυναικών που κατατάχθηκαν στον Ελληνικό Στρατό.
Συγκεκριμένα, το πρωί της Παρασκευής 26/6/2026, ορκίστηκαν οι πρώτες γυναίκες στον Στρατό στο Στρατόπεδο «Σχη (ΠΖ) Τσακάλου Κων/νου», ΚΕΥΠ Λαμίας μαζί με τη 2026 Β ́ Εκπαιδευτική Σειρά Στρατευσίμων Οπλιτών (ΕΣΣΟ).
Η ορκωμοσία έγινε παρουσία του Υφυπουργού Εθνικής Άμυνας κ. Θανάση Δαβάκη και του Αρχηγού ΓΕΣ Αντιστράτηγου Γεώργιου Κωστίδη, σηματοδοτώντας την έναρξη της εθελοντικής κατάταξης γυναικών, στο πλαίσιο των αλλαγών που προωθεί η ατζέντα Δένδια για τη στρατιωτική θητεία.
Το παρών έδωσαν μεταξύ άλλων οι Βουλευτές Φθιώτιδας κ.κ. Γιάννης Οικονόμου και Γιώργος Κοτρωνιάς, εκπρόσωπος του κ. Χρήστου Σταϊκούρα, ο Δήμαρχος Λαμιέων κ. Πανουργιάς Παπαϊωάννου, ο Αντιπεριφερειάρχης Φθιώτιδας κ. Ηλίας Σανίδας, ο Αστυνομικός Διευθυντής Φθιώτιδας κ. Ανδρέας Κυρίτσης.
Το επόμενο διάστημα θα ακολουθήσει εξειδικευμένη εκπαίδευση, όπου οι πρώτες εθελόντριες θα αποκτήσουν ειδικότητα με βάση τις ανάγκες της υπηρεσίας. Σημειώνεται η διάρκεια της εθελοντικής στράτευσης θα είναι είτε 12μηνη, είτε 9μηνη εφόσον επιλέξουν παραμεθόριο.
Δείτε το φωτορεπορτάζ του www.fonografos.net:

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου