Με πολλές συμμετοχές ο 5ος Ποδηλατικός Γύρος Λάρυμνας

 


Γέμισε ποδήλατα η  Λάρυμνα 

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε ο 5ος ποδηλατικός γύρος Λάρυμνας που διοργάνωσε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού και Νηπιαγωγείου Λάρυμνας με τη συνδρομή του Δήμου Λοκρών, της Κοινότητας Λάρυμνας, της Ελληνικής Αστυνομίας και της ΕΠΟΜΕΑ Λοκρών.


"Θερμά συγχαρητήρια στους διοργανωτές και στους συμμετέχοντες που στην πλειοψηφία τους ήταν μαθητές και γονείς!" δήλωσε ο Δήμαρχος Λοκρών Θανάσης Ζεκεντές.

Σχόλια